Online Diary Just A Person: Origami Rose!

Sunday 4 August 2013

Origami Rose!


Hye!

Pertama sekali aku nak tanya, apa perancangan korang dua tiga ari ni? dah buat kueh raya belum? Maklumlah kan dah nak raya... hehe
raya-raya jugak, mengejar malam lailatulqadar tu penting! pejam celik2 da beberapa hari lagi dah nak raya..wow sekejap je masa brlalu!
Aku dok Perati orang lain bukan maen sibuk lg buat kue..tp aku dok sibuk buat origami hehe..ni suma keje member akulah yang bg pengaruh yang xbrapa sihat ni hadoii!
stop2 aku xnak merapu panjang2 dah mcm entry lepas2..nti kelaut pulakkk
so jom ikut aku buat origami bunga ros! 
aku just bagi link video je tau, yang lain2 tu korang pandai2 sendiri la sebab aku xsediakan tutorial bergmbar step by step..

klik SINI !

and jeng jeng jeng!
nilah hasil kerja lipat melipat aku tuh


amacam? comel x?
HEHE

selamat mencuba!





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen