Online Diary Just A Person: Forever Alone Versi Nabila

Thursday 8 August 2013

Forever Alone Versi Nabila



Assalamualaikum!


Macam mana raya korang ? mesti best kan !
Raya aku biasa2 aje..xde yang menarik. . sedih + geram adala seciput..hurmm
Dah dah ! xnak sedih2. aku dah malas pikir. . sakit otak!
So demi meredakan ke tensen nan aku maka ak telah mencari alternatif !
Senang je cara aku iaitu denga lagu *feveret aku----> Linkin Park* xpon melukis 
dah lama xmelukis.. dulu masa awal2 bukak blog aku rajin lukis tp lepas lappy aku rosak, aku jd xderk mood dah, nseb bek kakak aku yang pemurah sedekahkan aku lappy asus dia yg hensem ni wehehe..i love you sis !
Masa kecik2 aku suka lukis katun dalam buku tulis terbiar sampaikan adik aku ikut perangai aku. Yang sadisnya dia guna buku tulis sekolah aku. Habis dicontengnya. Aku pe lagi pulas perut adik ak tu sampai nk trcabut isi !
jahat tul aku kan  ? haha
tp skang adik ak da besar..dia da pndai lukis komik! idea dia pum original diri sndiri buat . Nama adik aku tu Nabila. Dia suka sangt baca buku lawak kampus karya Keith . Korang msti da prnah baca kn ? Giler besh .
Yang dibawah ni kartun yang aku cilok dari buku komik adik aku yg kendiannya ak lukis balik guna paint .



HEHE. .


psst : moral of the story - berilah pengaruh yang baik kepada adik2 anda! hehe



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen