Online Diary Just A Person: Chinese Learning Software

Sunday 11 August 2013

Chinese Learning Software


Haloo guys!

Dah pukul 2.20 pagi. maka aku pun mengantuklah..tp hold on dulu jap, nak nulis jugak barang berpuluh-puluh kata hehe..
Petang tadi aku baru je tgk perlawanan Lee Chong Wei ngn Lin Dan..sedey tak hilang lagi nih wuhuhu tp xpelah lain kali buleh cuba lagi ye tak ? lagi sedih bila tgk Lee Chong Wei xdpt truskan prlawanan sbb kekejangan ototnya..hurm..kesian pulak ak tgk..tp pepun aku tetap bangga akn tetap mnyokong kau Datuk ! yeah !!
Aku xnak cerita bnyak. nti bertmbah tambah pulak sedih dn keciwa ni ha.
Aku just nak kongsi pasal software belajar bahasa cina yang aku guna skang ni. maklumla degree nti aku kna blaja bahasa cina..kononnya buat persediaan awal la katakan! *tangan ke bahu mata ke atas* ngeh ngeh ngeh
Menariknya software ni ialah...aku xnak cerita. korang dowload n discoverla sendirik ya !
tekan SINI tuk download sofware tu



Selamat Belajar !
Sayonnara.. Peace yoww ! 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen