Online Diary Just A Person: Rindu

Tuesday 18 September 2012

Rindu



Assalamualaikum and hye!!

Akhir2 ni asyik teringat je nk tulis sini tp setiap kali jgklah ad saja bnda yg menghalang…tp syukur skang ada jugak masa luang aku tuk rehat2 jap..bru kejap td aku ada test kimia, Alhamdulillah dapat jawab jgk tp ada juga soklan yg aku xingat equationnya..huhu..esk plak ada test biology, harap2 soklan senang..amin..
Hmm, 14 hb lepas fakulti aku ada buat lawatan ke shah alam, tujuan nye nak tgk2 kos2 dalm fakulti sains gunaan yg ada kat sana..hmm, bila tgk kos2 kat sana, satu kos yg menarik prhatian aku iaitu kos BIOCOMPOSITE..mcm best je coz kos ni bnyk kpd bnda2 yg kreatif and ad unsur2 art n design gtu..hehe…tp insyallah aku akn apply coz ni bila abis diploma nti..mtk2 dapat…amin..
Semalam kak leha aku tepon n ajak  aku pegi langkawi September depan sbb dia da nak tempah tiket kapl terbang kat sana..masa mula2 diajak tu punyalah exited tp aku teringat yg pengmbilan ijazah tahun depan pun bulan September jgak…adoi…sedihnya kalu xdapt pergi, itupun kalo aku dapt tawaran sambung ijazah sept depan memg aku xpergi lah jawabnya, hmm, xpelah nk buat macam mana, mungkn ada ketentuan yg lebih baik dari yg Allah tetapkan utk aku..hmm..
Minggu depan aku da start study week n 15 haribulan 10 aku akn bercuti sem!! Hehe..bestnya dapat duduk umah…lama dah xjumpa ma, abah n adik..kan bagus kalo suma adik beradik aku ada sama..masing2 da keje, jarang balik umah, tambah2 abang aku n ank2 sedara yg duk aku sabah skang ni…setahun sekali je balik..alahai…rindunya kat bdak2 tuh..rasa nak menangis bila da kene balik ganu, masa tu anak sedara aku n kak leha anta aku kat pondok tunggu bas...rasa sedih b la teringat lepas ni lama lglah aku nk jumpa diorang..huu~~


Itu sajalah utk hari ni…sayonara!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen