Online Diary Just A Person: Biadap

Monday 24 September 2012

Biadap


hye peeps!

Mood hari ni: sengal, bengang and sakit hati!
nak tahu kenapa? baru je tadi aku jmpa makhluk Allah dalm FB yg xberadab...Ya Allah..dia igt aku xde maruah??! bengong nak mampus! ni yang buat aku lepas ni aku xnak da approve org sebarangan....Ya Allah! jauhkanlah aku dari benda2 terkutuk tu!...moga2ini akan jd peringatan dan pengajaran buat aku dan semua, memg betulla apa yg aku rasakan yg lelaki memg xboleh dpercayai! bila dengar je permintaan bodoh tu, terus muka aku jd sebal n sakit hati sngt2!!

moga2 kita dijauhkan dari melakukan perkara2 maksiat...amin..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen