Online Diary Just A Person: Kenangan Bersama Roomate

Saturday 24 March 2012

Kenangan Bersama Roomate




Hye all!!

dah menjadi kebiasaan bila malm2 jah ado lah bnda yg mengabe tapir yg kami buat (buat bnda x berpekdah)
contohnya seperti  gambar di atas tu..^_^
kami melukis.. psst: acctually aku yg lukis..kehkehkeh
sbnarnya gmbar tu memberi makna kpd aku dan kawn2 serumate
kami menjadi rumate sejak dari sem 3 lg, dan sekang sudah hampir dua sem ktorag together2..huhu
umi, eka n aku
3 dara pingitan yg menghuni hostel bernombor bilik S219
perangai pom lbih kureng, trutama dlm bab2 pengemasan dan kecantikan bilik..heheh.. lgpon ktorang yg x berapa nk pengemas sngtlah kan..HAHA :P
bnyk lg ak nak cite pasal kitorang cuma x terpikir ayat..
cuma..
sem hadapan aku xthu nasib kitorang macmmna..
coz mungkin ktorang akn berpecah..
utk dapt kolej sem depan amatlah tipis..
tp aku harap kami dpt kolej lg..
to eka and umi..
a BIGBIG smile with love kat korang..

(^_______^)Y

~FRIENDSHIPNEVERENDS~







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen