Online Diary Just A Person: Kisah Tentang Lelaki Idaman

Sunday 25 March 2012

Kisah Tentang Lelaki Idaman

hye..assalam sume...
hari ni aku nk share pasal ciri2 lelaki idaman...Oppps!, bkn lelaki idaman aku tp kwn aku, khaliysh khalisya (bkn nama sebenar)..nilah kwn aku tu:


da tengok gambar dia kn? comel kn? huihui..
di sini ak senaraikan ciri2 lelaki idaman kawan aku tu:
1) manis
2)berlesung pipit
3)berbulu mata lebat giler
4)bermuka petak persegi
5)berpakaian kemas
6)suka senyum

jengjengjeng...!
cuba tengok gambar kat bwh ni sama x dengn ciri2 lelaki idaman kwn aku td?:

sama x? sama x?

HAHA:P




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. waa... itu ker lelaki idaman dia? nnti afieq tolong carikan jugakk.. hehe

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen