Online Diary Just A Person: Sabah Bah!

Friday 31 May 2013

Sabah Bah!

Assalamualaikum all!

pejam celik pejam celik da beberapa hari aku tinggalkan Sabah..rindu kat ank-anak saudara aku...Qaseh, Umairah, Ammar..ciknor rindu korang suma huhu...bila pulak la ciknor nak datang sabah jumpa korang..and yang  pegi lain kali tu konpem kna korek duit sendirila hua3...takkan nak harapkan sponsor pulak kan..yang ni pun dah bersyukur kena sponsor tiket pegi balik, duit makan angin lagi haha..banyak duit abang aku habis tuu...bukan aku sorang yang dia sponsor tp 3 orang trmasukla dua orang anak sedara kakak ipar aku..punyalah sakan makan angin, 4 hari berturut2 ktorg pegi mkn angin dua tempat berlainan, yang paling best pegi kat the tip of borneo atau simpang mengayau (btul ke x aku eja ni?)..kalau nak buat photoshoot ke hape ke, memng sesuai sngt..tempat dia..mak aih..cantik!

banyak jugak tmpat yang aku pergi smpai lupa nama2 tmpat tu hehe..yalah aku ni bknnya jenis alert sngt nak tgk papn tanda ke signboard ke..haha..yang aku tahu mkn angin pastu jaga anak2 sedara aku yang memang hyperactive lagi kuat berjalan..lau nak shopping xpyah ckp la, asyik terkandas je, mana taknya kena tgok2 kan budak tu..silap2 ari bulan hilang..huhu...tp aku suka jaga diorang, tgok telatah diorang tu buat aku rasa happy walaupun letih juga kadang2..pagi2 diorang dah kejutkn ak bgun lebih2 lagi si Ammar..hehe..suka je dgr dia panggil nama aku 'cenno'..haha..yalah, budak2 kan..lidah diorang lain sikit..pepun aku enjoy kat sana...em..bnyak lagi nak tulis ni, tp tau2 jelah aku ni mls plus tengah mengantuk..hanya gmbar2 saja dpt ceritakan segala2 nya..btw, banyk btul gmbar yng aku ambik smpai full memory kamera..hehe... and first time sebenarnya aku naik flight..'gayat' la jgk coz pengalaman berada atas and sama taraf  dgn awan...selalu2 terlengok2 tgok kat atas je..hehe





Qaseh bergayut



budk dua org ni suka sngt berebut! haish!



abang aku and the scenery of pulau simpang mengayau



Qaseh gigit jari



umairah =)



pulau yang pelik sempat aku captured masa berlepas dari KK



nasik lemak yang dtempah (atceli xthu sape tempah!) rezeki2



otw nak mendarat ke Kuala Lumpur..selamat tinggal Kota Kinabalu =(







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen