Online Diary Just A Person: Cabaran Semester Akhir

Thursday 6 December 2012

Cabaran Semester Akhir



Assalamuailakum and hye!

Setelah lame duk menanam anggur kat umah,  awl bulan ni ak msuk kolej, aku sbenarnye xdpt kolej sem ni tp lepas rayuan Alhamdulillah baru td aku check dpt..,mujurla aku duk kolej kediaman lg..syukur sngt..yalah lau nak dibndingkn dgn univct laen emg sush r nk dpt kediaman yang sepenuhnya dtanggung oleh kolej, lau duk umah sewa lg lah berhabis bnyk..nk byar elektrik..air bla bla.. hmm, anyway  aku macm xpercya aku dah part 6 skang, rase cm budk2 ag..hahah..
Sem terakhir ni aku harap sngt dpt buat yg terbaik dari sem2 yang lepas.. hmm..aku harap jga aku akn tenang ,senang n bersemangt buat  asamen2, test2, quiz2 n project2 ...dan yg pnting sekali nak sngt menggembirakan hati ma, abah and family aku..amin..
Itulah saja entry yg ciput dari aku utk kali ni...
Akhir kata, aja aja fighting!




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen