Online Diary Just A Person: UiTM Chendering di hatiku..

Saturday 14 July 2012

UiTM Chendering di hatiku..

assalamualaikum and hye peeps..

lama tak tulis sini, rindu jugak..tp bila aku nak menulis aku xder masa lak...time ak ada masa aku xde ada idea pulak...aii..banyaknye assaimen...tp nak buat cane, redha sajalah...
sem depan khabarnya fakulti aku akan berpindah kampus...ooh tidaak!! tinggal satu sem lagi kot..serba salah pulak rasanya...mtak2 lah xjd, lgpon aku nak tamatkan diploma aku kat sini, walaupun UiTM chendering ni xdelah besar mana, tp aku suka..harapnya aku boleh habiskan sisa2 diplomaku sini...aminn...
itu sajalah utk hari...lau ada masa, jumpa lg ya..
peace!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen